czwartek, 31 grudnia 2015

Drugi post! Moje rysunki!

Cześć!

Na początek wstawię kilka moich prac. Niektóre z nich są już bardzo stare,
 a inne zrobiłam kilka dni temu. Później będę dodawać zdjęcia na bieżąco. ;)

Tą dziewczynę rysowałam bardzo krótko, jednak jestem zadowolona z efektu.
Mój pierwszy rysunek węglem. :) Przedstawia kobietę leżącą na skale. 





A tutaj kolorowe włosy. ^_^


Lawenda - którą tak bardzo uwielbiam. Mój pokój jest właśnie w jej kolorze.


Jeden z wielu projektów w szkicowniku LillaLou



A wszystkie pozostałe prace są z mojego podręcznego szkicownika, 
którego zabieram ze sobą prawie wszędzie!





To na razie wszystko. Niedługo pojawi się nowy post! 
Pozdrawiam,  
Wasza Butterfly :*

11 komentarzy:

  1. Wow ale łądnie rysujesz . Masz alent naprawde (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie rysujesz! :)

    --------------------
    Zapraszam do nas:
    http://szaloneblogerki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne prace. Najbardziej podobają mi się te kolorowe włosy i praca węglem, jest super, taka mroczna i dramatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wszystkie są cudowne *o* Szczególnie włosy :) Extra, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę wielki talent! PS. Super blog. Będę stałą czytelniczką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko rysunki. Zapraszam do mnie. :) amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń