czwartek, 31 grudnia 2015

Życzenia noworoczne, które możecie wykorzystać!

Kochani!
Z racji tego, że dzisiaj jest 31 grudnia - ostatni dzień w roku, mam dla was życzenia. Zapewne większość z was przeczyta ten post juz w nowym roku, ale może niektórzy jeszcze w 2015. Przygotowałam także kilka życzeń, które możecie wysłać rodzinie i znajomym.


Więcej w rozwinięciu posta.




A więc wszystkiego najlepszego!  Spełnienia marzeń, szcześcia w 2016 roku. Dążenia do Waszych celów i pogłębiania Waszych pasji! Życzy BatterflyArt

Jesli nie macie pomysłu na życzenia, mam dla was kilka. A także kilka zdjęć, które również możecie wysłać w ramach życzeń. :)



Jeszcze chwila,
jeden krok i wejdziemy w Nowy Rok.
Niech się życie z górki toczy,
niech Ci wiatr nie wieje w oczy.
Spełnienia marzeń, wielu pięknych wrażeń


W Styczniu radości,
w Lutym miłości,
w Marcu pogody,
a w Kwietniu swobody,
maj niech zakwita,
czerwiec niech bryka,
lipiec przypali,
sierpień rozpali,
we wrześniu - szczęścia bez liku,
tak samo w październiku,
niech listopad zauroczy,
a grudzień miło zaskoczy,
roku tego Nowego życzę szalonego!



Dziesięć, dziewięć … głośno liczę,
a Tobie Kochanie życzę:
niechaj wszystko o czym marzysz,
w Nowym Roku się wydarzy



Myślę, że te życzenia są ciekawe.
Zdjęcia są ze strony We Heart It.


Pozdrawiam i jeszcze raz życzę Wam udanego sylwestra i wspaniałego roku 2016!
Wasza Butterfly :*






4 komentarze:

  1. Świetne życzonka :)
    Mi osobiście podobaja się najbardziej ostatnie :)
    Tobie również wspaniałego roku 2016 ! :)
    Ładne zdjecia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviaree.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienię się obserwacjami :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :* Ja juz cię zaobserwowałam... liczę również na twoją obserwacje :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Twój blog wygląda na niesamowicie ciekawy, na dodatek ze ślicznym rysunkami. Nie zmarnuj takiego talentu i pisz dalej! Chciałabym jeszcze przeczytać parę rzeczy spod twojej klawiatury :) Widać, że się starasz, a twoje posty czyta się z przyjemnością :D

    Wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne życzenia! :) Ja również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku! :) Obserwuje i licze na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń