piątek, 29 stycznia 2016

Nowy rysunek i... zmiana wyglądu bloga!

Cześć!
Zrobiłam wczoraj nowy rysunek. Nie wiem czy można się domyślić co to jest.
Miało to być niebo.
Pracę zaczęłam robić farbami akwarelowymi, jednak bardzo szybko przerzuciłam się na suche pastele.
Dużo łatwiej się nimi pracowało.




Do rysunku użyłam:
♥ farb akwarelowych firmy Rex (tylko na początku)




♥ suchych pasteli firmy Koh-I-Noor



♥ czarnej kredki KIN Mondeluz 


♥ korektora w płynie (do gwiadek na niebie)


Mam nadzieję że rysunek się Wam spodobał.

Jest jeszcze jedna sprawa. Nowy desing bloga!
Co o nim sądzicie? Mi się on bardzo podoba. Zrobiła go CattyAri.  Możecie znaleść ją na LillaLou. Prowadzi także własnego bloga: cattyari.blogspot.com
Myślę że to na tyle.
Pozdrawiam,             
Wasza Butterfly :*




4 komentarze: