poniedziałek, 1 lutego 2016

Konkurs LillaLou ,,Królowa Śniegu"


Postanowiłam wziąć udział w konkursie Lilla Lou pt. ,,Królowa Śniegu". Może ktoś z Was także próbuje swoich sił? Jeśli tak - trzymam mocno kciuki za Wasze prace! Ja wykonałam trzy projekty.


Pomysł na suknię w pierwszym projekcie podoba mi się najbardziej, 
jednak wykonanie - już mniej. Uważam, że przez to niespójne tło zepsułam pracę. 
W dodatku, zdjęcie, które wstawiłam na stronę  Lilla Lou jest strasznie słabej jakości. 
Niestety, gdy próbuje dać lepsze zdjęcie wyskakuje mi powiadomienie,
 że plik jest za duży. A może to po prostu wina skanera? :D


Drugim co do kolejności wykonywania projektem, jest właśnie poniższa praca. 
Co prawda - na stronę Lilla Lou wstawiłam go na końcu. Projekt był inspirowany filmem ,,Kraina Lodu".  Jak pewnie większość z Was domyśla się, że miała to być Elsa.
 Tym razem zamiast skanera użyłam aparatu fotograficznego. 


A teraz czas na pracę, która otrzymała najlepsze (wśród moich prac) oceny na LL.
 Był to bardziej eksperymentniż przemyślana praca konkursowa. Przyszły do mnie wtedy zamówione przez internet promarkery. Nigdy wcześniej ich nie używałam. Do projektu użyłam promarkerów tylko do skóry i sukienki. Promarker w odcieniu skóry, który zamóiwłam jest chyba zbyt ciemny. Za to niebieskie promarkery sparwdziły się świetnie.




Poniżej praca z dorobionym później tłem.


Mam nadzieję, że moje prace nie są aż tak okropne jak mi się wydaje.
A co wy o nich sądzicie? 

Jeśli macie konto na Lilla Lou piszcie w komentarzach Wasze nicki. 
Mój to ButterflyArt.

Pozdrawiam,        
Wasza Butterfly :*

7 komentarzy:

  1. Wow! Przepiękna kolekcja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia praca - Cudowna! :)
    Może zajrzysz też do mnie ? :)
    http://smallcreativeworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace! Mój nick na LL to Kasia_Art
    Zajrzysz do mnie?swiatmalowanykredkami.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej!
    Świetny blog. Gratuluję pomysłowości!
    Ostatnia praca podoba mi się najbardziej ^3^
    Iza z amazinglifeoftheartist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń